Legfrissebb híreink
Alsó tagozat
Mert segíteni jó!

Augusztusban, egy kirándulással egybekötött csapatépítés során munkaközösségünk ellátogatott egy kisteherautónyi felajánlással Kecelre,ahol egy édesanya nélkül maradt családnak segítettünk az újrakezdésben
Ezután határozta el kis csapatunk,hogy amikor tudunk,segítünk.
A soltvadkerti Sámel Réka 2010. január 31-én született, de 3 nappal a születése után kiderült,hogy sajnos nem egészséges.
Ezután határozta el kis csapatunk,hogy amikor tudunk,segítünk.
A soltvadkerti Sámel Réka 2010. január 31-én született, de 3 nappal a születése után kiderült,hogy sajnos nem egészséges.
Készségfejlesztő Szakiskola
Persona doll alkalmazása a készségfejlesztő speciális iskola 9. évfolyamán

Intézményünkben a készségfejlesztő szakiskola 9. osztályában elkezdtük alkalmazni a Reyn képzésen tanult Persona Doll előítélet és konfliktuskezelő módszert. Az újszerűsége abban rejlik, hogy egy babát viszünk be az osztályba, amelyet önálló személyiséggel ruházunk fel. A babák történetein keresztül foglalkozhatunk a felmerülő problémákkal, és a gyerekeket arra ösztönözzük, hogy beszéljenek előítéleteikről és azokról a fél- vagy hamis információkról, amelyeket innen –onnan hallottak. Segíthetünk nekik, hogy tisztázzák magukban elképzeléseiket. A baba bemutatását nagy érdeklődés kísérte az osztályban sokat kérdeztek róla a diákok, sikerült elfogadtatni a személyiségét. Izgatottan várják a következő találkozást.
Készségfejlesztő Szakiskola
Készségfejlesztő Speciális Szakiskola

A Kiskőrösi EGYMI-ben 2014 szeptember 1-én megkezdte működését a Készségfejlesztő Speciális Szakiskola.
Óvoda
ÓVODAI JÓ GYAKORLATOK - V." Ebadta" - kutyás terápia
A Kiskőrösi EGYMI sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelő óvodai csoportjaiban alkalmazott jó gyakorlataink hospitálások, intézménylátogatások, nyílt napok, konferenciák, műhelymunkák alkalmával megismerhetők, adaptálhatók.
Óvoda
ÓVODAI JÓ GYAKORLATOK - IV. A beszédindítás egyéni komplex terápiája
A Kiskőrösi EGYMI sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelő óvodai csoportjaiban alkalmazott jó gyakorlataink hospitálások, intézménylátogatások, nyílt napok, konferenciák, műhelymunkák alkalmával megismerhetők, adaptálhatók.
Óvoda
ÓVODAI JÓ GYAKORLATOK - III. Egyéni átvezetési terv óvodából általános iskolába
A Kiskőrösi EGYMI sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelő óvodai csoportjaiban alkalmazott jó gyakorlataink hospitálások, intézménylátogatások, nyílt napok, konferenciák, műhelymunkák alkalmával megismerhetők, adaptálhatók.
Óvoda
ÓVODAI JÓ GYAKORLATOK - II. Nap-tár-ház
A Kiskőrösi EGYMI sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelő óvodai csoportjaiban alkalmazott jó gyakorlataink hospitálások, intézménylátogatások, nyílt napok, konferenciák, műhelymunkák alkalmával megismerhetők, adaptálhatók.
Óvoda
ÓVODAI JÓ GYAKORLATOK - I. Óvodás gyermek fejlődésének nyomon követése
A Kiskőrösi EGYMI sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelő óvodai csoportjaiban alkalmazott jó gyakorlataink hospitálások, intézménylátogatások, nyílt napok, konferenciák, műhelymunkák alkalmával megismerhetők, adaptálhatók.
Aktuális eseményeink
Mentoráló intézmény cím megszerzése

Ma ünnepélyes keretek között több gyógypedagógiai intézmény is átvehette a MENTORÁLÓ INTÉZMÉNY címet, megyénkből a bajai és a kiskőrösi EGYMI, országosan a kaposvári, nyíregyházi és a tatabányai EGYMI is.
(TÁMOP 3.1.4.B-13/1-2013-0001)
(TÁMOP 3.1.4.B-13/1-2013-0001)